2012 m. sausio 14 d., šeštadienis

Labas labas labas! Jaučiat, kiek daug laiko praėjo? Ir aš vis neprisėsdavau čia įpaišyti ką nors smagaus apie save, pasiguost, paverkšlenti ar pasidžiaugti : )Dabar paskutinį sykį žiūriu pro savo gyvenvietės langus, kur apsnigti(bagaliau!) senamiesčio stogai, mane žadindavo rytais ir užmigdydavo vidurnakčiais. Kur aš dingsiu? Ten, kur studentas jaučiasi lyg slidus ungurys- barakas, mūsiškai tariant. Supratau, kad ši transformacija nėra tokia lengva, kaip tikėjausi. Per 4 mėnesius užgyvenau jau nemažai turto, keptuvės, puodai, puodeliai lipa iš maišelių,o kaip visus juos deportuot į barako erdvę? Manęs jau laukia nauja kambariokė, tikėkimės, kad ne bystresnė už mane, nes tada- laukia mokslų pabaiga...
Džiaugiuos, kad sesija įpusėja. Miela, Sesija, palikite vargšus, nukankintus studentus ramybėje ilsėtis!
Whoop! Bėgu aš!


Skalsių ir derlingų metųųųų!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą